عدم تخلیه ملک

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Print
احمد 4 سال قبل

با سلام و خسته نباشی.
بنده یک واحد آپارتمان در دی ماه سال ۹۸ که در اختیار مستاجر بود خریداری کرده و در زمان انتقال سند به اسم پدر همسرم انتقال دادم. در هنگام خرید هم از وجود مستاجر مطلع بوده و مقرر شد در هنگام خرید و انتقال ملک هزینه رهن مستاجر که در اختیار مالک قبلی بود از ارزشش ریالی آپارتمان کسر بشه و در هنگام تخلیه مبلغ رهن توسط من خریدار به مستاجر پرداخت شود.
در اردیبهشت ۹۹ با فشار صاحبخانه جهت فروش خانه ای که من مستاجر آن بودم مجبور شدم تمام وسایل رو به خانه پدرخانم منتقل کنم و مستاجر تقبل کرد کلیه اجاره بهایی که تاکنون پرداخت نکرده از سوی من بخشیده شود و ملک به من تحویل دهد و پس از یک هفته منصرف شده و قرار شد کلیه اجاره بهای معوقه از پول رهن کسر گردد. تمامی این مباحث بین من و مستاحر بصورت شفاهی بوده و حتی در هنگام خرید آپارتمان مستاجر از انعقاد قرارداد با من مالک جدید در بنگاه طفره رفت.
در پایان مدت قرارداد با توجه به مصوبه دولت از باب حمایت از مستاجرین ، مستاجر بنده ملک من رو تخلیه نکرده و اعلان نموده با توجه به این مصوبه من میتونم بمانم.
حال من خودم ملکم رو نیاز دارم. چکار کنم.؟
خودم مستاجرم. بیش از ۱۰ ماه اجاره بها پرداخت نشده. موعد قرارداد تمام شده. مستاجر هم بلند نمیشه. صورتجلسه پلیس ۱۱۰ برای دعوای بین مستاجر و ساکنین هم دارم.
لطفا راهنمایی کنید

1 پاسخ
admin عضو سایت 4 سال قبل

درود بر شما
با توجه به توضیحات شما سند آپارتمان بنام پدر همسرتان است.علیرغم مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا پدر خانم شما باید درخواست صدور دستور تخلیه با فرض انقضاء مدت اجاره در دفتر خدمات قضائی ثبت کند بی شک دستور تخلیه هم صادر خواهد شد منتها ممکن است واخد اجرای حکم چند ماهی برای تخلیه  به مستاجر مهلت بدهد در هر حال مالک رسمی باید درخواست را ارائه کند و بیان نماید برای سکونت دخترش نیاز مبرم دارد

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Print

سوالات حقوقی خود را از ما بپرسید